Monday, May 11, 2015

Of Miscarriage and Folic Acid



SALAM!



Serious rindu gila nak menulis. Banyak sangat mcm mcm jadi.. Akhirnya saya disini juga menulis kembali... chewahhh bajet sgttt.



So berdasarkan tajuk, pun dah tahu kan apa yang terjadi. Aku tak suka bila cakap hal ni, dia mcm... bila kau dah tahu, lpstu ko senyap je takpe. Aku tak kisah.. Takyah tanya ehhh ehhh mcmana boleh ehhhh ehhhhh (mcm dangdut la plak) so diam je.. Masa dpt tahu tu aku sedih.. sape tak sedih woih.. kami tunggu setahun lebih kot.. 



Aku menangis... Nangis jenis senyap... Air mata je mengalir... ok dah taknak cerita.. Semoga anakku tenang di sana... Wait for Mummy and Daddy okay? Wah so omputih... heh.



Ok cerita lain pulak, masa aku jumpa doktor Natasha (shes my fav) dia suggest aku makan Pharmaton matruelle.. Aku pun makan.... And bila pergi doktor lain, doktor tu bagi different type of folic acid.. Tapi aku makan gak lah...




And masa aku jumpa Doktor Melissa Goh tu, aku tanya,"Doc, is it true this folic acid will make me fat???!!" HAHAHAHA takat nau fat.. padahal mmg sejak azali dah fat HAHHA..




Then Dr. Melissa Goh kata, 'Please don't listen to anybody without asking your doctor" "There's no such thing as folic acid making you fat, you fat sebab makan banyak" Muka aku krik krikkk.. Muka-macam-are-you-saying-that-iam-fat-now-HUGE-QUESTION-MARK


Then Dr kata ,' I mean women in general" 


 HAHAHAHHAHAHAHAHHA


So korang yang baru kawin ke.. nak anak ke telan lah folic acid ok?


 Kbai



No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...