Saturday, November 1, 2014

Organic Lacto-Fiber best ke



SALAM!!!!



Organic Lacto-Fiber? Amenda ni? Mesti korang ingat produk kecantikkan kan? Anda salah! Sebelum aku berbicara lebih lagi... Aku just nak cakap benda ni best. Aku tatau lah kalau ko seorang yg senang berak, mungkin ko rasa benda ni biasa2 je tapi bagi orang yang macam aku benda ni sangat best. NIKMAT SUNGGUH BERAK ITU. Maaf, saya terguna perkataan kurang sopan.



Tapi itu lah hakikatnya. Dlu aku masa belajar, payah gila berak. Kalau makan nasi je, memang tak berak, duduklah jamban tu seribu tahun lagi.... Sia sia jerrr. Ada sekali tu masa puasa YA AMPUN, sebulan aku tak berak sebab aku tak tahan puasa tak makan nasi. Kalau tak berak, ko akan rasa badan ko tak sedap tau, mcm berangin pastu nak muntah, pening kepala.. haihh segala yang tak best lah pendek kata




Benda tu berlarutan selama beberapa tahun..... tapi tu pun lepas aku stop makan nasi, seminggu dua kali tu dah satu kebahagiaan bagi aku LOL. Memang tensi gila... Sampai tahap lecturer aku panggil aku  FULL OF SHIT. HAHAHAHHA. Jika tak percaya, anda boleh tanya kawan2 UIA saya. 




Then, sampai lah satu hari.... makcik Wan ajak pergi event tupperware. Then kami decide nak beli produk kesihatan. Maka bertemu lah kami dengan Organic Lacto-Fiber. Aku memula macam tak percaya keberkesanannya. Sebab before this aku pernah gak try makanan fiber ni. Lupa da cap apa, plastik kaler oren.. Alahhh yang ada iklan TV tu..



Then bila first time try Organic Lacto-Fiber, perghhhh hasilnya memang BEST!!!! Aku berak 4-5 kali sehari!! Anda mungkin rasa saya pengotor tapi bagi saya ini kebahagiaan. BAHHAHAHHA. You dont know what I've been thru. *sebak* . Selalu bila ko banyak kali berak pungkoq pedih kan? Tapi ni tak sebab ko tak teran pun.. dia keluar dengan lancar nya. Bak kata Wan,"ehh sekali bangun perghhh banyakk ekk" HAHAHHA. 




 
Makcik Wan kata go on je with the product sebab dia bukan mcm supplement, dia cam makanan tambahan yang bagus. Tapi rasa dia kalau minum dengan air putih je memang nak muntah lah... Aku campur ribena.. And most of the time, tahi aku terapung... means kolestrol... Kalau go on lagi, makcik Wan kata boleh keluar mcm berminyak.. Aigoooo






Boleh baca entry pasal TAHI kat sini




Siapa nak try boleh beli dari aku :



Whatsapp : 0122024943 



Nanti kalau ada rezeki lebih aku ingat nak bagi orang try sepeket... Doakan ada bajet hehehhehe.. Benda baik kena share... Rasa mcm nak share gambar tahi tapi tak senonoh plak BAHAHHAHA kbai...



1 comment:

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...