Tuesday, November 4, 2014

IBM Manager's Choice Award



SALAM!!!



Tajuk entry mcm ala ala feeling Award besar2 lah kan... padahal.... takat IBM jekkkk... Tak kisah lah kaan... asalkan ada LOL. Aku sebenarnya tak expect pun nak dapat sbb mcm krik krikk gila ;



1) Aku baru join team tu tak sampai 6 bulan
2) Manager yg bagi award tu adalah seorang manusia yang langsung 
 tak pernah ckp dgn aku. Cakap as in borak2 lah.
3) Manager kerek BAHHAHAHA




Mati lah kalau dia baca ni... tapi baguslah at least dia recognized kerja aku. Hehehe.. 








Kepada yang tak tahu aku kerja apa, selain dari blogging dan berniaga online. Aku kerja as an Analyst (Compensation and Benefits)  dekat IBM. IBM tu lokasi dia kat Cyberjaya. Mainly kerja aku handle gaji orang, medical benefits, pencen segala gala yang berkaitan dengan duit. 




Aku selalu ingat pesan Mama, kerja kena ikhlas dan jujur. Biar lah orang kipas kipas ke, kita tak payah buat mcmtu. Allah tahu apa kita buat. Bak kata Bekas Team Lead aku  "your works speak for itself"




Ini adalah salah satu penguat semangat aku nak kerja lagi best dan rajin. InsyaALLAH... Thank you Mama and baba...Ini untuk kamu berdua... Harap saya dpt bangga kan kamu... Thank you b kerana selalu temankan I... Thank you Eksyens selalu dengar aku mencarrot carrot.... Family and friends... also to my Team Lead.. my team and last but not least my manager he he he... kbai..


No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...