Wednesday, July 23, 2014

RS and AJ #5 - Pandai ke tak ni?



SALAM!!!



Kalau kita jadi orang perempuan ni, mesti expectation lelaki ialah nak kita ni pandai serba-serbi kan? hakhak.. 



Aku pernah tanya Wan, "B... u rasa apa I tak pandai buat kuih.. buat cake semua?"



Pastu dia balas,"Tak rasa pape pun"



BAHAHHAHAHHA.



Laki aku memang camni ekkk. Dari zaman sebelum kahwin, dia takde pun jeles2 ke apa. Cool jek. Ada gak hrtu aku tanya....



"B, apasal you tak pernah nak jeles ke apa?"



Dia jawab,"Orang bodoh je jeles2 ni..."



"Pastu, I bodoh lah?????"
(Aku mmg kuat jeles. Sbb ada sesetengah kawan perempuan dia mcm takleh blah sikit hewhew)



Dia gelak.. "Ha yelah tu"



(-__________-) krikk krikkk elehhhh tak jeles pun tapi....... mulut potpetpotpet gak....



Yg pasti nya aku memang tak koserr nak baking bagai... mmg kelemahan saya... Maap! Kbai.



No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...