Thursday, July 10, 2014

RS and AJ #4 - Shower Shower



SALAM!!!



Dulu masa aku kenal Wan, masa tengah bercinta, aku ni memang tukang kejut dia bangun tidur. Memang kena kesabaran yang sangat tinggi lah sebab Wan ni jenis payah bangun. And dah kawin baru aku tahu dia jenis kena kejut berpujuk. Kalau tak, ko jangan mimpi lah dia nak bangun. Sapa tak paham kejut berpujuk tu, takpe. HAKHAK. Sebab siapa yang takde kesabaran memang takleh layan.



Dulu masa bercinta aku selalu kejut dia, call sampai lebih 100 kali. Tu pun kadang2 belum tentu bangun. HAHAHAHHA. Kadang2 sampai habis bateri phone aku. Bila dah habis ikhtiar sangat aku akan call bapak dia. Boleh tak???? OMG. Krikk krikk level 9999. Bila dah kawen, if aku pergi kerja dulu, aku akan kejut dia kemudian.



Semalam dia pergi kerja lambat, pukul 10. So aku pun kejut lah..... Tiga kali call, dah angkat...


Aku : B... bangun sayang dah 930 ni, nanti you lambat...
Wan : Ok.... dh bangun dah...


HALAHHHHHHHH memanjang dah bangun kalau kejut. Hakak dah masak sangat dengan perangai suami hakak ni.. So aku pun iyakan jela.....


Pukul 945 aku call lagi............ hmmmm mmg sah2 lah tidur balik kan.....


Pukul 10 aku kejut lagi....


Aku : B... bangun ya.. nanti lambat..
Wan : I dah bangun lah... ni tengah gosok gigi... Tak percaya lah tu...

Pastu dia berus gigi dia kuat2 sambil dekatkan phone...

(-_______________-) okok i get it.


*********************************************************


Hari ni pun dia masuk lambat....


Pukul 730 aku kejut....

"Ye I dah bangun...."

Oklah... aku pun sambung drive.. Jam teruk sangat pagi tadi... 820 baru aku sampai pfffttttttttttttt


Then 740 aku kejut lagi...

Tidur lagi.......


Bila aku sampai office, dah on laptop, aku call lagi....

"I dah bangun lah... tengah mandi ni"

"Apa bukti nya?"

Pastu dia buat bunyi shhhh shhhhh (bunyi air) ... Sambil ckp Shower shower...


BAHHAHAHAHAHA ada ke orang mandi sambil cakap shower shower..


(-___________-)


Lakkkkk macam macam ekkk...


Nasib sayang..... Kbai..


No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...