Tuesday, July 1, 2014

RS and AJ #3 - World Cup



SALAM!!!



Kadang-kadang aku tak faham orang yang tgk bola ni apa nikmat dia. HAHAHA.. And aku memang tak tengok pun. Malas. Sebab dia akan kacau waktu tidur aku. Maaf waktu tidur saya tak boleh di ganggu. HOH HOH.



Tapi Sabtu lepas, masa lepas terawih Wan ajak makan (jangan bising kalau aku gemuk, tengoklah suami ajak makan pukul berapa zzzzzzzzzzzz) Makan pun kat mamak..  Masa aku tgh makan tu adalah Brazil lawan Chile. Tapi biasa lah aku tak endah pun, maggie goreng lagi sedap. hmmmm...






Bila dah habis makan, aku borak2 dengan Wan. Kawan2 dia pun ada... Lepastu aku pun tengoklah TV.. dlm hati apalah yang best sangat ni....



Aku : B, ni Brazil lawan dengan China ke? *innocent gila*
Wan : *gelak evil* bukan lah sayang, ni Chile.. negara yang belah2 Selatan Amerika tu..
Aku : pfffttttttttttttttt yelah kan kat TV tu tulis BRA dgn CHI.. so aku assume China lah kan..



Nampak tak betapa tak ambil tahu.. kbai.

No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...