Monday, May 12, 2014

Minyak Kapak



SALAM!!!!



Sebagai seorang yang ada gastrik, aku selalu sakit perut. Tapi bukan sbb gastrik, sbb sakit perut lah. Last week on Saturday, aku dtg bulan. Bila aku datang bulan, aku memang akan kena period pain yang sakit mak enon. Sampai menangis okayyy! And sometimes MC... tsk tsk.



Semalam ialah yg paling teruk sekali, dengan muntah2, pening and sakit perut. Aku baring je. Wan tengok bola masa tu, tak lama lepas tu Wan masuk bilik, aku terjaga. Aku ni kalau sakit perut muka aku memang kelat gila. Muka mintak penampar. HAHA.



Bila Wan dah baring, dia tanya aku okay tak. Aku cakap perut aku sakit. Lepas tu dia tepuk2 aku (konon nak bagi tidur lah) hahahaha. Lepas tu aku amik minyak kapak, ingat nak sapu kat perut. Wan terus amik minyak tu dari aku, dia tarik sikit baju aku.. tuang minyak kat tangan dia. Lepas tu dia sapu perut aku. 



Nak nangis.......... Hilang sakit perut (ok ni tipu)



Lama gak dia urut, sambil ckp tahan ya sayang...



Terharu.......



Perempuan memang macamni kan, benda kecik2 camni pun nak terharu. Aku tahu sebab kita ni appreciate benda2 kecil. Thank you sayang...


KBAI... Perut sakit lagi okkkk

No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...