Tuesday, May 20, 2014

27



SALAM!!!



Tahun ni Wan celebrate birthday dia sebagai suami aku... Well... That's nice.. Kan? Masalahnya, aku takde idea nak bg dia apa and surprise ke apa. Since kitaorg asyik dok tukar rumah, kejap ampang, kejap klang. So memang kelam kabut gila. Baju pun letak dlm bag plastik je... (-____-) Pelarian kan....




Sebab kan busy br lps kawin, then terus honeymoon, so aku memang tak sempat nak beli hadiah dia. Nanti eh sayang... I belikan.. Pastu aku cam fikir apalah aku nak buat sempena birthday dia ni... Then terfikir, why not surprise kan dia since minggu tu kitaorg dok umah Klang... and the night before birthday dia kitaorg balik Ampang.




Maka, aku pun bersubahat lah dgn kakak2 dia. Aku sangat beruntung sbb kakak2 ipar aku sangat baik and sporting. Maka aku minta tolong kakak dia beli semua benda yang diaorg nak makan. Aku bayar kemudian. Sehari sebelum tu aku ajak Wan keluar dengan adik beradik aku, then masuk kedai toy, aku beli barang party, aku nak beli belon, peniup yang bising tu then yang tarik2 keluar kertas pop pop tu. Aku tipu Wan cakap nak beli untuk farewell aku. HAHHAHAHA. Sebab memang Isnin tu farewell aku. hihi. Beriya je dia pilihkan, padahal untuk terkejutkan dia. HAHAHHAHAHA.



Malam tu kitaorg singgah umah Ampang, sebab nak amik apatah. Then masa tu aku ckp dengan kakak dia biar kitaorg amik Mama balik kerja padahal boleh je Abah amik. Then Wan cam malas, dia tanya Abah.. "Abah pergi mana esok?" Pastu yg lawaknya Abah jawab,"Abah ada hal lah" HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA padahal...............





So nak taknak terpaksa lah kitaorg amik, Wan nak balik awal sebenarnya. Tapi aku mmg sengaja lengahkan sebab nak tunggu kul 12. hihi. Pandai kan? Aku memang jaga je hp aku kat rumah sbb taknak Wan tengok. Kalau tak gagal lah rancangan aku..




And ahad tu, malam kitaorg balik, singgah starbucks dulu then baru amik Mama. Masa nak turun kereta tu, Mama laju je nak masuk umah, pastu aku tarik Mama. "Ma jap ma bg Iwan masuk dlu, nanti Mama pulak yang terkejut" HAHHAHA.



Aku pun buat2 lah tolak2 Wan swuh dia masuk dlu. Masa tu rumah dah gelap. Aku konon2 cam acah2 takut lah kan. Puih... Then Wan bukak je pintu... "SURPRISE!!!!!!!" Pop pop pop...




HAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHA.




Aku terus lari sebab aku tahu Wan nak cubit aku. hihi. Then kakak dia cakap,"Ni semua idea bini kau eh Wan" =D




Nampak muka dia happy gila masa ni.




 Ni Mama suruh aku cium Wan. HAHAHA.



Happy birthday sayang. Semoga Allah murahkan rezeki you. Panjangkan umur you untuk you beribadat kepada Allah. I love you :)



Kbai..




No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...