Friday, December 13, 2013

AJ turns 26!


SALAM!!!



Dengan bangga nya saya telah pun berusia 26 tahun.... Walah.. Lagi 4 tahun dah nak masuk 30an.. Tapi still rasa aku muda lagi.. hehhee.. Tahun ni punya birthday memang best. One of the reason ialah sekarang saya ada Rithuan, yang juga merupakan tunang saya. mihmih.


Aku celebrate birthday tahun ni awal sikit dengan family sebab nak tunggu Nana balik dari penang. Kang emo pulak dia kalau dia takde. HAHA. Mama buat steamboat, BBQ, nasi goreng and etc. And my fav cake, red velvet from Jason! Sedap nak mampus! Thanks Mama masak sedap2.


FIRST CELEBRATION



Siap bertopi bagai... HAHA.



Kaki bergambor.



Dah naik gila dah...



Thanks datang sayang.




HAHA. ni masa kitaorg try camera ip5s nana. Ada yg Slo Mo tu. HHAHAHA. 



SECOND CELEBRATION



Sebab dah ada tunang, kena lah celebrate berdua. Hihi. Maka pergi lah kami ke Pavilion. Macam biasa, kalau keluar kena lah beli barang hantaran. Tu je tujuan sebenarnya. HAHA. Then pergi celebrate kat Renoma Cafe Gallery. Dia punya teatime set. Perghh siapa yang sweet tooth ok lah kot. Sebab memang manis nak mampus! Malam tu Ecah belanja makan tomyam. hehehe. Thanks Ecah...



Tukang angkat barang



Tgh touch up. SNAP!



Kekeke.



 My favourite guy :)



 THIRD CELEBRATION



 Third celebration adalah bersama kawan2. Hehe. Dekat Secret Recipe, Alamanda. Tapi Red Velvet dia kurang sedap. Krikkk krikkk.. Lps makan, tengok wayang cete Hunger Games. Thanks eksyenssss..



 
 Fiqa pun lahir bulan yang sama




 Eksyens yang celebrate dgn kami.




Hehehe.




 Esok tu fiqa bagi cake. Thanks fiqa :)



Last day bulan November, kitaorg pergi Kenduri Aimi. Balik tu singgah Pavilion. Sebab aku nak beli make up kat Sephora. And pergi makan TGI sebab aku dapat diskaun rm 30. So last celebration dengan Wan jugak. hehe. Kelaparan kitaorg (dasar kuat makan) Masa nak masuk TGI tu aku pegang starbucks. Lepas tu pekerja tu suruh tutup dengan tissue sebab nanti kena bayar. 






 Begitulah kisahnya birthday tahun ni. hehe. Terima kasih YA ALLAH kerana masih berikan aku kesempatan hidup. Terima kasih Mama dan Baba yang sentiasa sabar membesarkan Angah. Adik beradik yang baik2. Kawan2. Tahun ni rasa lain macam sikit, sebab tak lama lagi nak tukar status dah. Hehe. Terima Kasih semua kerana memberi kebahagiaan pada saya. Allah sahaja yang membalas jasa kalian.







Ni semua hadiah2 tahun ni. Suka!!! Thank you :D


Kbai.

No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...