Wednesday, November 13, 2013

Perkembangans


SALAM!!!



Hm.... aku rasa dh lama gila aku tak update blog ni. Sbb busy terlampau tahap ketiak. Kerja aku ni cam bermusim. Kalau musim banyak tu, perghhhh sampai kul 12 malam pun masih depan laptop. Kalau time takde keje, sampai aku dah tak tahu nak google apa kat internet. HAHAHHAHA. So the past two months memang busy gila, sekarang cam dah okay sikit. Eh tipu, okay banyakkkkkkkkkkkkkkkkkk. (Sbb tu ada masa nak ber-blog) =P



Kenapa aku buat entry perkembangan ni? Cam ada orang kisah lak. Hahhaha. Aku kisah pasal diri aku. Takde lah perkembangan sangat.. Cuma sikit2 tu adalah... Dr segi kerja, tanggungjawab makin berat. *pitam*



Dari segi beauty regime, sekarang aku dah tukar to Nutox. So far so good, tapi nak beli complete set dia merangkak. Ni baru Nutox, kalau nak pakai SKII, kena berguling kot. Tapi hasilnya bagus, dia cam jd muka aku tegang... Paling best bila Wan kata, "Asal muka you dr pg sampai malam sama je" HAHAHHAHAHA. Sbb aku spray dgn Nutox Oxyfusion Skin Refining Astringent. So make up tu macam stay je kat muka. Walah......



Aku suka Nutox ni sbb dia ada logo Halal. Chewahhhhh...



Pakai lah kalau nak muka tegang LOL. Kbai.

No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...