Wednesday, July 3, 2013

Maafkan Daku



SALAM!!!!



Maafkan daku kerana tak buat entry sepatutnya untuk bulan Jun. Aku sangat busy sebab sekarang kerja yang aku buat, aku kena buat sorang2, dulu kami berdua. Sila nangis sekarang.


Maka nya, masa aku tak sebanyak dulu. Sobs. Tapi saya pasti akan ber-belog bila free. Sebab nak suruh korang beli something yang kebabommmm!


Jangan lupa makan sandwich! Dan selamat berpuasa.



Mana satu korang punya pungkoq? HAHAHAH



HAHAHAHHAHAHHAHA lawak gila cete ni subtitle dia indo. Masa ni kapal terbang dia nak terhempas kat salji.... Cute sangat!



AHHAHAHAHHAHAH Kbai.








No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...