Wednesday, July 31, 2013

1 benda patut buat : JULAI



SALAM!!!



Gila la.. hari ni je 3 entry dah aku tulis (termasuk entry ni kalau berjaya post) heh. Setelah aku fikirkan.. benda yang aku nak korang buat ialah mempunyai sexy back!


MEMPUNYAI BELAKANG BADAN YANG MENARIK


Definisi belakang badan yang menarik bagi aku ialah bila kita duduk, takde lipatan badan. Faham kan? Perkataan senang nya takde spare tyre. Haa... So, kalau takde, aku rasa dah menarik. Hehe. 


Aku faham ramai perempuan yang ada lipatan badan ni. And salah satu sebab mengapa perempuan ada ialah bila pakai bra yang salah. Bila pakai bra yang salah, contoh macam terlalu ketat, so lemak td tu dia cam tertekan(bukan depression ok) so nampak tak kemas.




Jenis bra yang aku recommend


Nasihat aku, pakai bra yang tali besar, full support. Biasa nya ada 3 cangkuk. Kalau 4 cangkuk lagi best. Jangan risau, kalau korang cup A atau B pun ada bra jenis camni. Yang penting cari. Bila dah pakai full support bra, badan kita automatik akan tegak dan takde lelemak yang terkeluar. hehe.



Kalau ada yang complain macam makcik2, anda kena lah pandai cari design yang sexy2. hehe. Tengok Kim K pakai bra sexy2 je. Kannnn....



And, seperti biasa kalau nak cantik, memang lah kena bersenam kan... hehe... Biasa nya aku guna dumbbell untuk senaman bahagian belakang badan.. Kalau senaman, biasa aku tengok youtube. Melambakkkkk, korang nak buat ke tak je. Channel yang aku memang follow ialah Pop Sugar Living (Simple exercise tapi terasa gila otot) and lagi satu XHIT Daily.



Aku jenis tak suka buat hardcore sangat. Aku lagi pentingkan keselesaan aku. hehe. Aku suka exercise yang simple and yang penting buat badan kita bekerja. And kalau aku rasa cam sakit ke apa, aku akan adjust. Badan korang, mesti korang tahu kan limit nya =D



Ok, selamat mempunyai belakang badan yang menarik. Weewooo. Kbai.

No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...