Monday, May 20, 2013

26



SALAM!!!



28th April 2013. Eh? Berzaman dah ek? Baru nak tulis harini. HAHAHAHA. Sebenarnya dah lama aku tak sambut birthday seorang lelaki. Serius. Tak tipu. Last time was back in 2008 kot. Tak sure (haa kau sampai tak ingat, nampak sgt lama) So, bila skrg ada Wan, of kos lah kena celebrate. And memang dalam family aku pun memang kitaorg akan celebrate and hadiah is a MUST!



So, on 28th April tu maka pergi lah kami bersiar-siar. Dia masuk kete je aku bersuara :

D : U nak makan apa harini? Cakap je I beli semua.
B : Hmmmm nak makan ice cream, cake dgn sushi.
D : Tu je? Aku mati2 ingat dia nak makan steak ke apa. KAHKAHKAH.


Tapi masa birthday aku dulu pun aku teringin makan tomyam je hihihi.


So, sebelum pergi celebrate tu, kitaorg gi beli hantaran dulu. Since Wan tatau nak apa dlm dulang dia, aku suggest dia beli kasut. Then kami pun beli. Eh salah, aku belikan. Sweettt sangat. PUI. Lepas dh beli tu, dia nak makan cake. Then pergi Secret Recipe.


Lama gila kitaorg lepak kat situ, padahal cuma borak je. Just spend time with each other.



Bahahha! Aku suruh dia tiru aksi budak dkt card tu. 


Then lepas dah setel kat Secret Recipe, kitaorg balik Klang sbb pakcik aku nak pass cake. Then lepak umah pakcik aku jap. Then pergi Tesco beli makan aku. Lepas tu, dinner kitaorg makan sushi. Seronok dia makan sushi. Then after sushi aku belikan ice cream. HAHAHHA. Cam budak2 tol.


Aku sangat happy bila dia suka hadiah dia. Weewooo =D


Happy Birthday Mohd Rithuan bin Shahaini. Terima Kasih kerana menjadi kawan gila saya. Semoga awak berjaya dunia dan akhirat. Murah rezeki dan panjang umur. Amin =)


Kbai.

No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...