Tuesday, April 23, 2013

Rasa



SALAM!!!


*lagu Ajari Aku sebagai lagu latar semasa aku menulis entry ni*  Sweet tak??!!!


Tiba-tiba aku rasa nak tulis something yang menerjah otak aku. Sbb semalam Wan kerja dari pagi pukul 8. Teka lah dia balik pukul berapa? PUKUL 6 PAGI esok nya. SOBS. Jangan nak SOBS sangat Amni mcm tak biasa kena tinggal. LDR made me fine being alone. Should thank that someone for this :)


Sebab musabab nya entry ni di tulis ialah kerana tetiba rindu Wan. HAHAHAHAHHA. Sebelum2 ni biasa je. Pernah tak korang rasa, mcm ada something happened, and benda yang jadi tu mengingatkan korang pada your special someone. Ha... tu yang jadi harini. 


AKU TENGOK GAMBAR BRUCE WILLIS SI BOTAK


Up until now, dia selalu tanya, "Nak potong rambut tak?" And aku mesti jawab "Takyah" Sebab aku teringin nak tengok dia ada rambut. And setiap kali tu jugak, dia akan potong rambut dia. "I nak botak selalu baru you sayang" HAHAHHAHAHAHA.




Oh ya, dia memang sengaja botakkan rambut dia sbb dia tahu aku suka laki botak. Lawak je baca komen kawan dia kat Instagram aku. "Patot lah tibe2 dia botak"


Isn't he the sweetest? :')


Kbai.


No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...