Sunday, October 14, 2012

Bahana Exercise


SALAM..


Tajuk kemain mcm ala ala muka kena simbah asid. eh. So just nak share, semenjak, ok taklah semenjak sangat, sejak kat rumah aku ada treadmill, aku rajin jugaklah bersenam. So apa yg aku dapat dengan berlari separuh mati mcm pinggang nak tercabut ialah kulit yg glow.


Perasan gila statement kan, tapi korang kena terima sebab benda betul. WAKAKKAKAKA. Aku rasa mcm kulit aku bernafas kalau aku berpeluh2 tu. Aku rasa lah. hehe. So, ini gmbr yg paling latest tanpa bedak, pakai moisturizer je. Patut takyah pakai shades kan. Tp sebab panas, I tak tahan lah ulosss. Wek.



So tu je nak cakap, secara halusnya aku nak suruh korang bersenam. Tu je. Sampai tak message ni? hehe. Take care. Kbye.


No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...