Sunday, July 29, 2012

IBM Star of HR IST


SALAM!!!


Pada hari.. hari apa eh aku pun lupa. heh. 25th July 2012. IBM Cyberjaya ada buat IBM Star of HR IST. Kira ni department aku lah. Orang2 HR. So aku pun cam fikir, ni mesti award mcm hrtu lah ni. So cam tak pedulik pun. HAHAHAHA. Tapi sejak last month department aku ada buat dance dance dekat office.

Tujuan dia ialah nak bg orang tak ngantok bila kerja. Heh. So kiranya masa award tu nak buat persembahan lah. So aku dipilih untuk menari lagu Lets Get Loud. Join Manager2. Aku je org tidak berpangkat. Mungkin kah aku akan menjadi manager juga? Aminnnnn =)


Tema hari tu merah hitam. Nasib baik aku ada baju merah. Hihi. And terfikir nak pakai apa warna hitam plak. kalau setakat baju merah tudung hitam LAME gila. Maka aku selongkar gobok baju aku. Sekali perasan ada vest yg aku beli beberapa tahun lepas tapi entah kenapa aku tak pakai pakai lagi. VASSSSSSSSSSSS... terus aku sambar. Alhamdulillah..... MUAT!



Maka terhasil lah gaya tak seberapa ni. heh.


So bila dah menari2 semua tu, adalah penyampaian hadiah. Best worker lah pebenda ntah. Sekali sesuatu yang tak di jangka berlaku. JENG JENG JENG....

Aku adalah salah sorang yang dapat Anugerah. Alhamdulillah :')



Syukur kepada ALLAH. Rezeki bulan ramadhan. Terima kasih tak terhingga kepada keluarga bahagia saya, esp my mama, baba dan atok. Sebab selalu dengar aku merepek mengadu pasal kerja bila dinner. HAHAHHAHA. Terima kasih juga kepada abang, kak ipar dan adik saya yang hot meletop. hekhek.


Terima kasih kepada HJ yg selalu juga dengar aku merungut pasal kerja. Membebel bebel pastu emo lepas kat dia. Kesian. HAHAHA. Kepada kawan baik saya, Siti Esah juga. XOXO.


Terima kasih kepada tenaga pengajar saya. Senior2 yang tak pernah merungut mengajar. Sangat terharu :')  Kepada my Manager yang bagi peluang untuk terima penghargaan ini. Kepada Team members yang support. Thanks ALOT.


Akhir sekali  pasti lah kepada my eksyenssss.Yang selalu hiburkan hati saya. Juga kawan kawan Twitter yg selalu gak aku rasa dengar aku membebel pasal kerja  :P


Bila ingat balik patutlah sehari sebelum tu, Manager aku tanya, "AJ kenapa dekat BluePages gambar you takde?" Bluepages ni mcm database utk semua pekerja IBM, ada details semua. Gambar aku takde sbb hari tu konon aku nk tukar gambar lain sbb boring alih alih takleh upload. CIS! Pastu aku jwb," Ok, nnt saya upload" . Rupanya sebab nak amik gambar letak kat slide masa aku tengah amik hadiah. Pastu time aku amik hadiah, nama aku takde gambar (-___-). Pastu ada sorang akk ni pesan, "Esok AJ pakai baju cantik cantik ya". Aku ingatkan sebab aku nak menari. Rupanya....... sebab nak amik hadiah. Hikhik.


THANK YOU ALL.


Kbye. Nak gi beli Starbucks untuk buka puasa. hehe.



2 comments:

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...