Friday, June 29, 2012

Minuman Berdiskaun 9

SALAM!


Diskaun??? Lama gila tak blog pasal minuman or makanan yang berdiskaun. Sebenarnya bukan tak blog pasal tu je, pasal semua benda. Tengok bulan ni punya entry cuma 2. Itupun kalau entry ni berjaya aku post. HAHAHA. Nasib tak popular so takde lah orang kisah aku blogging ke tak. Hewhew.


So, minuman apa pulak yang berdiskaun kali ni?? Mestilah kopi. Apalagi, tak kan air masak pun nak diskaun. Huhu. Kebelakangan ni aku rajin shopping online. Memang istiqamah gila. Hehe. Salah satu web yang aku suka ialah Zalora. Memang aku luangkan masa ber jam-jam kadang kadang. Hehe. 


Bila dah luangkan masa berjam2 tu haruslah belikan. So bila dah beli,setiap kali beli mesti dapat Kupon San Francisco Coffee. hehe. Maka aku pun bawaklah peneman setia minum kopi aku, siapa lagi kalau bukan adik adik comel saya :))


Terpaksa curik gambar sendiri dekat Instagram sbb dah delete plak dlm phone sendiri.. Suka sangat kupon free dia. Cantikkkkk :P





Kupon lagi.. Malah akan dapat voucher lagi, lalu kena shopping lagi. Isk isk isk..







So ini lah kupon nya. hehe. BUY 1 FREE 1. Woohooo!!!




Peneman setia minum kopi saya. hehe. Nana takleh amik gambar dia sebab masa ni dia tgh comot layan Auntie Anne's. hahahaha.



 OMNOMNOMNOMNOM..


Selalu aku minum Extreme Mocha or Latte. Tapi hari tu aku choose Extreme Buzz tak silap aku. Memang kaw habis rasa kopi dia. Kalah Starbucks. Lepas ni mmg layan tu jelah gamaknya.. hehe.


Lepas minum kopi shopping! Eh ke shopping dulu br minum kopi, lupa plak dah. Byk sgt mkn semut aku ni.
 



Suka gila baju ni, tapi nak pakai kat Malaysia memang sasau laa kan. Buat kena gelak je. Heh.


So, siapa nak kupon kopi, rajin-rajin shopping kat Zalora.


kbye.


No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...