Monday, May 21, 2012

Akibat Mengata Doktor


SALAM!!


Kejadian ini berlaku minggu lepas. Aku sakit mata. Dah sakit, haruslah menuju ke clinic. Sampai clinic, doctor takde, DANG! kena tunggu. Amboi macam aku tak kerja plak kan nak lepak clinic lelama. Setelah beberapa minit, doctor sampai. 


CHING!!!


Nama aku di panggil.


Doctor : Sakit apa ni?
Aku : Mata pedih.
Doctor : Dah lama?
Aku : Bangun pagi td bengkak pastu pedih cam gatal2. Kat office saya ramai sakit mata.
Doctor : *Kruik kruik* Doctor membisu. Mcm buat hal sendiri.
Aku : *dlm hati* Doctor ni pandai ke tak???!!! Mesti CGPA 2.6987 je. Tension plak aku.
Doctor : Masa sujud sakit tak?

Masa ni aku dengar dia kata "CUBA SUJUD"


Aku pun dengan sengal ubi kayu nya buat gaya sujud eh, tapi taklah kat lantai, macam aku tundukkan kepala aku. Pastu doctor tu pelik, Kenapa ni? Masa tu aku baru sedar yang aku salah dengar kot. 


HAKKKPTUIHHHHHHHHHHHH. 


Aku tahan je nak gelak. Control habis. Pastu doctor kata, "Ok saya bg ubat" Aku pun jawab,' Ha.. ok" terus blah sebab malu tahap terukkkk punya. Tu la padah kata CGPA doktor rendah. Buek. Amik kau ALLAH bayar cash.


kbye nak g cari baldi.


Ubat makan 2 kali je pastu malas.


No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...