Monday, March 19, 2012

Minuman Berdiskaun 8

SALAM!!!


Lamanya tak menulis dengan tajuk minuman berdiskaun. Sejak dah bekerja ni, memang takde masa nak memenuhi jemputan jemputan makanan, minuman ataupun spa treatment free. Rasa nak nangis bila orang spa call kat office (T.T) "Aj tuuu, Aj ni.. Free tu.. Free ni.." Saje kan uloss ni nak bg benda free hari I kerja. Sentap tol aku. Heh.


Salah satu azam tahun baru aku tahun ni ialah nak stop minum coffee, sampai tahap aku bagi adik bongsu aku Starbucks Card. KONON. Lepas tu aku mintak balik. HAHAHHAHA. Apa pun tak boleh.. Then adalah hari tu dia beli, then dapat receipt, kalau buat survey tu boleh dapat free air. Nak di jadikan rezeki aku, dia tak leh nk buat survey tu. HAHAHA. Maka, dia bagi aku. YIHAAAA.


Well, aku dh biasa sgt buat survey starbucks ni, pejam mata pun aku leh buat. Lalu aku berjaya menyiapkan survey itu, dan dapatlah free air! :)


Sila tulis besar2 bagi Barista nampak.



Dark Mocha Extra Extra Extra Coffee :)


Persoalan nya, kenapa TALL? Kekamon laaaaa.. tak puas langsung. Celah gigi je. Tapi, burpppp alhamdulillah SYUKUR :)


Siapa taknak buat survey tu meh bg aku. Aku sangat nak. Kbye.






No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...