Monday, February 20, 2012

Surviving #102

SALAM!!!



Actually, aku sgt sirius black(serious) nak baca buku MARS AND VENUS STARTING OVER yang adik aku bagi. Tapi.... ada buku yang lebih menarik dari buku tu yang aku sedang baca.. hehehehe.



PRESENTING!





I love this book because.... apa yang aku buat dlm my previous relationship aku byk gila ada dlm buku ni. HAHAHHAHAHAHAHA. so bila baca aku gelak gila. so funny.. But why aku tak kawin-kawin? ahhha. belum jodoh. One day, INSYA ALLAH :)


Apa yang aku boleh kata, kita sebagai perempuan, kena kuat. Kita boleh berdiri sendiri. Independent. Itu lah bitch yang di maksudkan dlm buku ini. Bukan bitch yang gedik gedik tu eh. Bitch dlm buku ini tahu apa yang dia nak dlm hidup, apa prinsip dia, apa matlamat hidup dia, segala-gala nya lah. Ecehhhh.


So, this book is AWESOMEEEEE.


Nanti kalau rajin aku ulas. Kemain nak mengulas. AHHAHA.


apasal tajuk entry takde kena mengena dgn isi entry?kbye.


No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...