Sunday, November 27, 2011

24 changes.


SALAM!!!


Tajuk tu saje gempak. Kau ingat senang nak berubah? Buat 24 perubahan? Memang tak. Huhu. Seperti sedia maklum, aku berusia 24 tahun sekarang. Tua? Memang Tak. *tak mengaku* Beberapa bulan sebelum hari jadi aku, chewah, aku ada pasang niat, nak lepaskan something yg duduk lama dgn aku. *dengar cam bela saka plak*


Benda yang aku nak lepaskan ialah keychain2 kat hp aku. HAHAHA. mcm apa je. benda ni dah 3 tahun dah dengan aku. Semenjak tukar phone.




5 keychain yang berkait rapat dgn aku.

Handbag : YAAAA i lovee handbag. suka beli pastu tak pakai. buang. sengal gila.

Heels : Obsession.

Ship : I love to travel. tapi masa belajar tak dapek sbb kewangan takde. Sekarang insyaALLAH, dah nak start travel dah. Weehooo!!!

Ayam : Aku suka makan ayam. Daging lembu tak suka. Ataupun boleh juga umpamakan mulut aku cam ayam. bising. Huhu.

Cupid : Always hope to find someone who truly loves me.


Last but not least, kain yang bertulis :

"So What If I'm Bitchy"

HAHAHA. adik aku bg.


So, sempena aku dah 24 tahun. Aku rasa aku nk simpan benda ni. Sebab rasa cam dah tak matang nk pakai benda2 ni. Lagi pula keje kat syarikat yang boleh tahan besarnya. Bila Manager nampak, takut dia tak anggap aku serius. Hoho. I don't want that.


So sekarang hp ku dah bogel. Takde pape. Ringan gila ok. Pegang cam nak tercampak.


Persoalan nya sekarang, haruskah aku lepaskan juga hp ku dan beli hp baru? HAHAHAHA. Niat dah ada. Tapi tgk kewangan dulu camno. Huhu.


kbye.

No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...