Monday, September 19, 2011

Skin Renew : BB Cream


SALAM!!!



Penatnyaaaaa kerja! choiii padahal br 2 hari kerja. rasa mcm tulang dh bengkok sakit ostoporosis. PUI... tapi.. hidup harus di teruskan..



so berbalik ke topik asal, berdasarkan entry INI . kan aku ada beli dia punya BB cream. walhal, aku tatau pun apakah itu BB cream, sbb dok tgk kat kedai2 melambak2 bb cream, so mestilah nk try gak kannnn. *dasar senang terpengaruh*



Makanya, aku pun pakai lah adalah 3-4 kali gak aku pakai. Overall, product dia okei, I bagi 3.245 pointer dia. Based on experiences aku b4 this mengunakan foundation, aku tatau lah aku salah beli ke apa, tapi kalau pakai, muka jadi cam cendawan. means putih semcm, mcm bertompok tu. mcm kulat, lebih2 plak description aku. pastu cam berminyak2. eeee mmg tak gemor den.



Tapi, BB cream skin renew ni tak. dia cam meresap gitu. takde pulak bertompok ke mcm kucing tompok2 tu. elok je. and aku perasan satu benda, kalau bgn tido skrg, kulit jd licin yang mcm artis korea(WOHHHHHH ayat mmg takleh blah) aku tatau nk explain cemana. dia cam yg bersih berkilat, tapi bukan berminyak. nk gmbr bwh ni. mcmni lah jdnya. tapi aku taklah se-ayu pompuan ni kan. heh.



gambar curik google



di sebabkan aku ni poyo lagi takleh blah. maka, di sini aku sertakan beberapa keping gambar sebagai bukti pakai BB cream skin renew.











ok, kalau menyampah click tanda (X) di sebelah kanan anda.



so, skrg ni haruslah aku bertabah nk beli si kecil ni berharga rm 55. kata nak muka cam artis korea iwantnobodynobodybutyou kannnnn... haruslahhh..



so, korang boleh lah try BB cream from skin renew kalau nak cuba. Kalau nk cuba brand lain pe salahnya, kot2 laaa jd cam artis hindustan plak kannn.. jadi cam kak jessica alba ke.. kemain berangan and actually lelaki pun boleh pakai BB cream sbb manfaat dia banyak utk kulit. tapi jgn nak pakai tebal2 siap bedak bagai, aku lempang kangggg.



ok dah, bye nak gi kumpul duit ni.


1 comment:

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...