Saturday, July 16, 2011

Young Skin Beauty Spa

SALAM!


Macam biasa bila weekend haruslah kita memanjakan diri. Kita kan perempuan. Manja tu sifat semulajadi. erk? ok melencong. bagi aku, kita perempuan mmg kena manja kan diri kita utk kelihatan cantik. walaupun tak cantik sgt, at least rasa fresh! FRESH you know. best rasa tu. rasa cam dunia ni kau punya (gila exaggerate)


so, this weekend, aku dah buat appointment utk makcik aku dgn bakal kak ipar aku dkt satu spa ni. tapi tetbe last minute makcik aku cancel sbb dia kne g outstation. tapi misi mencantikkan diri harus di teruskan. lalu aku pergi je dgn kak ina.



nampak tak rm 28 tu!!!!


Kak ina rancang nk buat facial. aku tamau buat sbb aku every week pun pakai masker blabla semua. so cam mls. tetbe masa tgh nk regis tu aku tgk ada benda lain yang boleh dibuat selain facial. then aku baca satu2, swuh beautician tu explain.


bila baca list2 ni aku teringin nk buat full body black mud memula. pastu beautician kata better buat full body sea salt scrub. layannnnnkan sajeee.. (sng gila terpengaruh)


actually spa ni baru bukak, so ada promotion. nampak benda yang list dari number 1 smp 10. semua tu rm 28 jeeeeeee!!!! sampai 27 july kalau tak silap.




green tea (okla dr SS dpt ginger tea)



ni bilik aku buat scrub jadah tu.



kena pakai benda ni. HAHAHAHAHHAHA. nsbaik pakai buang.


adalah sejam gak beautician tu scrub bdn aku guna garam laut tu. feeling dia sangat best, best sbb selalu kalau aku buat kat rumah, gila penat nk scrub satu badan. ni tak, kau baring je.. dgn aircond ada.. music jazz lagi.. mmg feelingggg.. takpe, byr je duit sikit kan. kita deserve benda2 ni, kerja penat :)


ya, kulit saya lebih lembut. tapi bila balik rumah gebang dgn mama. mama kata, "sama je mama rasa" fineeeee


aku hbs awal. so sementara tunggu kak ina tu, adalah dekat 3 cawan green tea aku minum. senak perut. balik berak2. tahniah green tea anda hebat!



pemandangan biasa sebuah spa



tempat menunggu (SS grand sket lah)


maka sebelum balik tu beautician tu bg aku benda special.

VOUCHER!!!!!

bernilai RM 402. tapi dengan voucher ni just bayar RM 98 JE!!!!

Voucher ni mengandungi :

  1. Scrubber facial Treatment (rm 128)
  2. 1 Hour Full Body Massage (rm 68)
  3. Spa Jacuzzi (rm 68)
  4. Redeem Voucher worth (rm 100)
  5. Drying Lotion 60ml (rm 38)

memang sangat berbaloi. aku ada 6 keping je. yg lain dah bagi orang. siapa nak cakaplah.


okbye!


No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...