Friday, May 20, 2011

Mata kucing gatal

how to get this very simple sempoi look?




currently my fav eye make up. walaupun taklah make up sgt pun. HAHAHAHHA. dlu aku rajin gak pakai eyeshadow, pakai blusher semua. maskara mmg jarang gila sbb aku tak suka, asal nak bersihkan, sekali tarik, dekat 2-3 helai bulu mata aku tertanggal sekali. tu br sekali. kalau 3-4 tarik?? habissss...tapi sekarang ni malas wooooo nk pki2 lebih2(maksud aku blusher and eyeshadow)... entah kenapa. hahaha. adakah sebab aku dah tua?? (suka salahkan penuaan bila something berubah, apalah manusia ni)




sekarang aku pakai eyeliner. cat eyes style. then bahagian bawah tu. inner corner of the eyes tu aku letak eyeshadow putih. aku masih lagi mencari eyeliner putih. ada ke? sbb aku tak jumpa lagi. aku guna la eyeshadow..hehe.



eyeshadow from maybelline. hat putih tu ya aku guna.



perasan tak warna putih dia macam ada kilat2. so aku assume kalau amik gambar, kilat2 tu shining. elok gak ah.. dia boleh bagi efek besarkan mata kita..


tapi nk apply kat mata tu, kena pakai berus yg halus. ni berus yg aku guna.


sebenarnya liquid eyeliner lg sng nk buat cat eyes. tapi ssh guna liquid ni bila nk smayang. kena air je dia menurun. dah cam orang emo la plak kannnn... huduh you know.


try lah this look. boleh highlight mata kita. so takyah pakai lipstick terang2. lipice sudeh. heh.


okbye.

No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...