Sunday, April 10, 2011

Minuman berdiskaun (4)


wahh wahhh bestnya ada lagi minuman berdiskaun. malah kali ni dapat makanan free sekali. lagiii bagusssss. nyum nyum. kadang2 aku rasa rezeki aku kat benda2 camni murah sangat. alhamdulillah.




sebenarnya aku pun tatau macamana kertas tu boleh masuk dalam kereta aku. SUMPAH aku tatau. and obviously lah bukan aku yg masukkan. kalau dah rezeki kan? hehhehe. masa nk kemas kereta, aku jumpa flyers MCD. dapat FREE sausage mc muffin with egg and kalau nak tambah kopi cuma bayar rm 1.20(sebelum tax). harga asal kopi tu rm 3 kalau tak silap aku. aku tak sure sbb ni saiz lain. aku selalu beli large rm 4.75 KOT.

benda tu valid sampai 13 april je tak silap aku, dari pukul 4 pagi sampai 11 pagi. so, kalau aku nak g hari kerja memang tak sempat lah kan? pagi mama dah buat breakfast, and aku start mengajar pukul 8. kalau nk gi weekend pulak, dah confirm2 mak aku buat breakfast gak. so, nak kena sekeh? org dah buat breakfast ko sibuk2 nak makan MCD plak. heh.

so aku amik keputusan (mcm nk buat apa je kan) aku guna kupon tu semalam sbb aku gi orchestra tu, kira cam instead of makan benda tu utk breakfast, aku buat lunch. see? jimat kan? kan? kan? ok, jgn puji, aku tahu aku mmg pandai berjimat.


YEAY!


ada gaya model kopi tak? HAHAHAHHA



ni gambar paling takleh blah. lepas yaya tangkap je dia tunjuk aku. aku pun kata, ni nak minum ke nak tidur???!!!! dahlah kopi panas, tgu tren panas. last2 aku minum separuh je. berpeluh2 dah jadi nya. aiyooo.



lunch dekat food court KLCC makan makanan freeeee! :)



see, instead of bayar rm 4.80 for the Mc Muffin, dapat free. and air pun cuma bayar rm 1.25 jeeee.


perut kenyang sukahati. lalalalalala. entry orchestra akan di tulis kemudian sbb berjela2 panjangnya. KONON.


No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...