Sunday, March 6, 2011

berfoya (4)


mari lah membaca entry basi lagi busuk. last sunday echah my BFF nk belanja aku makan kat DOME. ehem di ulangi DOME. sbb dia baru dapat gaji. eheh. kn aku dah kata, kalau nk keluar, keluar dgn org bekerjaya, nescaya mereka akan membelanja anda tanpa fikir 2 kali. so ni mmg first time laa makan DOME.. saje nk tgk apa istimewa nya si DOME ni. hehe. sampai2 perut lapaaaa, terus tuju food court. nyum nyum apalagi, sizzling laaa! bagi aku sizzling paling sedap kat malaysia setakat ni mmg KLCC laa,bertahun2 aku makan, rasa sama je. auwwww terharu takk taukeh sizzling???


words cant describe

lps kenyang, g tgk wayang...cete I AM NUMBER FOUR..



aku tatau la apa nasib aku bila tgk wayang kat klcc ni. last time tgk cete apatah.. aku dok sblh mamat bangang ni. setiap kali hero bunuh org dia akan kata bodoh, pastu sekali dia angkat kaki, ya ampunnnnnnn! busuk gilaaa. tak tipu punyaaaaa. rasa nk muntah sampai terpaksa bau VS. and this tyme masa kitaorg br msk, ada one chinese woman ni, bdn agak besar, masuk lambat, pastu semua kena bgn sbb dia nk msk. pastu bila part tak lawak pun, dia gelak cam haramjadah. pastu semua org cam pandang dia dgn pandangan " WHAT THE FISHCAKE??!!!" *mesti semua org faham what kind of look is that*

then, jeng jeng tiba masanya menyerbu DOME, KLCC :)


dome espreski coffee twister



cheese cake tak sedap


our tea time

ok! review time. bagi pendapat aku, coffee twister DOME ini rate dia cuma 5 over 10. sebab rasa coffee dia biasa je. cam tak strong sgt. kira cam bahan lain dah faded kan originality coffee tu. harga pun sama macam starbucks. standard ah. so kalau org tanya aku, coffee yg mmg rasa coffee dia sedap ialah......

yes, San Francisco Coffee.

tp starbucks jgn risau, mocha frap anda mmg best.

lepas tu, dah kenyang jalan2. tetbe ada ESTEE LAUDER tengah buat promotion diaorg punya new product. rasa cam dah cerita dekat entry sebelum ni.


isi borang mintak keje. ok, tipu.


peneman setia. nasib kau lah echah dpt kawan baik cam den. hehhe.

selepas beberapa minit, sesi kulit pun selesai. lalu jalan2 nk cr beg make up. tapi kecundang. namun standard laa, bila tak dapat beli benda lain, mesti ada benda lain yang akan di beli. HAHAHA. lalu aku beli cincin couple utk kami berdua..auwww sweet takkk???


bukti cinta. ok jgn muntah.


kawan susah senang. kalau ada kawan sorang cam echah pun takpe. tak perlu ramai2. :)

maka hari berakhir dengan indah. kekenyangan tahap ayam serama. thanks echah. bila dapat gaji aku belanja ang plak. *cium pipi kanan kiri*




1 comment:

  1. aah lepas tu cincin tu pecah sbb aku angkat kotak tu..saaayyyannnggg sorry sangat..tp my love to u still the same..hehe. love, echah hj hassan

    ReplyDelete

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...