Friday, November 26, 2010

Seberapa wanita kah anda?

SALAM!!!!


tajuk takleh poyo lg ke?ahhahaa.kalau perempuan tu,mesti tak terkecuali dgn make up kan?ok,make up termasuklah foundation, concealer, lipstick dan bla bla...dlm banyak2 benda ni, mesti ada satu yg korang paling suka. kira macam, benda yg akan menampakkan lagi seri muka korang lah..cthnya kalau bibir cam angelina jolie, confirm2 la korang suka bibir korang kan..apa tak?jgn tipuuuu..hahaha..so maybe korang akan pilih lipstick yg terbaik punya utk bibir korang, tapi kalau aku,aku suka mata aku..so aku akan make up mata lebih dr yg lain..

kalau make up paling aku suka ialah eyeliner. eyeliner ni ada banyak jenis, ada yg biasa, liquid and glimmersticks cam aku pakai..tp aku prefer glimmersticks..skrg nk blaja guna liquid plak... and satu brand je aku pakai dr dulu..dah makan tahun dah..kalau aku simpan ntah berapa batang agaknya..hahaha..brand itu ialah AVON.ala yg fazura model tu, yg patric dempsey pun buat perfume tu, skrg fergie pun dah join dgn AVON..apa yg aku nk cakap, eyeliner avon ni mmg superb!

ALASAN EYELINER NI SUPERB
sbb first, dia mmg hitam sehitam2 nya..kalau letak dia sebelah air kopi orang akan kata wooo adik beradik ke ni,sama hitam..sbb nama dia pun blackest black(tak nampak lg betapa AVON cuba mengatakan betapa black nya eyeliner diaorg) ahhaha. 2nd, sbb dia tahan lama...lama gila babi...babi pun tak lama cam tu..hahaha.. aku pnah ada function dr pg smp mlm..tapi eyeliner ni elok je eh...3rd, dia tak smudge, sbb texture dia sgt soft..so dia elok je melekat kat mata...ke org lain pakai kat kaki..tu tatau la kan.hahaha.4th, sbb dia tak mahal sgt..aku ni bukan banyak sgt duit nk beli, nk beli foundation lagi,make up base lg, blusher, eyeshadow..berapa tu..berapa..so beli yg biasa je asalkan elok dan kena dgn kita...harga dia normal rm 15. tp AVON selalu bg offer, 2 stick for RM 20..kalau anda ahli, dpt beli dgn rm 9 lebih..WAHHHH..menarik bukan?hhahaha..

so pakaila eyeliner tak kira apapun brand yg anda suka..ngeehee..and eyeliner pun ada banyak color skrg..aku layan hitam lebih dr biru dan brown..tp kdg2 pakai la gak warna lain..hehe..and ada macam2 cara nk pakai eyeliner..pakai belah ats je blh..ke nak pakai atas bawah pun boleh..skrg ni org buat mata kucing plak..aku pun layannnnn...ehhe..


so apakah jenis make up kegemaran anda?



ni haa pengarang jantung hati muah muah aku.




ni plak eyeliner biru..wakaka.tp jarang pakai..mama kata cam sakai..

sape nk beli bolehlah amik kod dia GO1. g kat avon berdekatan anda..ok entry ni bukan entry promote AVON eh, tapi kalau promote pun pe salahnya..saya ni member..WAKAKAKKA.


No comments:

Post a Comment

#apaajmasak : Resipi Kueh Teow Goreng Mudah

SALAM Hi korang harini nak share resipi kueh teow goreng yang sangat mudah. Sangat mudah sampai ko boleh fikir logik HAHHAHAH ...